„Nigdy nie jestem pewien tego, co powiedziałem dopóki nie usłyszę odpowiedzi”

Norbert Wiener

Kim jesteśmy

Advanced Public Relations (APR) jest w 100% niezależną, lokalną agencją public relations, istniejącą od 2001 roku. APR jest agencją od lat tworzącą i realizującą strategie z zakresu komunikacji korporacyjnej oraz komunikacji marketingowej dla polskich i międzynarodowych firm oraz organizacji, dla których:

Nasz zespół tworzą specjaliści z wieloletnim doświadczeniem w pracy przy realizacji projektów zakresu komunikacji korporacyjnej i marketingowej.

Ludzie


Anna Rudnicka-Sipayłło jest założycielką APR. Z branżą public relations związana od 23 lat.

Współtworzyła agencję Ciszewski Public Relations, jedną z pierwszych agencji PR na polskim rynku. Doświadczenie zdobywała opracowując i wdrażając strategie komunikacji dla polskich i międzynarodowych klientów z sektorów: finansowego (AXA, Credit Suisse, Citibank, Nationwide, Winterthur), nowych technologii (m.in. IBM, Microsoft, Xerox, Quantum), deweloperskiego (m.in. GTC, Golub GetHouse, Hines, Neinver Polska, Liebrecht&wooD), private-equity (MGPA, Tristan Capital Partners), health-care (m.in. Alima Gerber, GlaxoSmithKline, Kimberly Clark) oraz beauty (L’Oreal Polska). W latach 2005-2007w Polskim Koncernie Naftowym ORLEN pełniła funkcję doradcy zarządu w zakresie kształtowania wizerunku firmy w Polsce oraz na rynkach zagranicznych.

Lubi podróże, książki i ludzi. Jej ulubiony cytat to zdanie Norberta Wienera, twórcy cybernetyki: „Nigdy nie jestem pewien tego, co powiedziałem dopóki nie usłyszę odpowiedzi”.



Milena Niedziela z branżą reklamy i PR związana od 20 lat. W APR od początku 2005 roku.

Specjalizuje się w prowadzeniu projektów dla branży FMCG (komunikacja korporacyjna oraz marketingowa) oraz tworzeniu i realizacji programów społeczno-edukacyjnych i ambasadorskich.

Od ponad 10 lat odpowiada za wizerunek Norweskiej Rady ds. Ryb i Owoców Morza – prężnie działającej organizacji producentów i eksporterów ryb, odpowiedzialnie zarządzającej zasobami morskimi oraz w kompleksowy sposób promującej konsumpcję norweskich ryb na polskim rynku. Odpowiada za organizację i obsługę wizyt rządowych w zakresie związanym z gospodarką morską. Za największe wyzwanie uważa organizację wizyty Norweskiej Pary Królewskiej. Jest autorką działań adresowanych do sektora biznesowego, HoReCa, konsumenckiego. Odpowiadała za działania promocyjne Rady na rynku czeskim. Konsultowała i prowadziła projekty z zakresu doradztwa strategicznego dla międzynarodowych firm rybnych, planujących wejście na polski rynek. Ponadto jest autorką strategii komunikacji dla wielu marek i produktów m.in. Continental (Bezpiecznie! W drogę), Ewopharma (Botox), Kimberly Clark (Huggies Dry Nites), Pfizer („Rosnę Zdrowo”) oraz L’Oréal Paris – projekt z pierwszą polską Ambasadorką – Grażyną Torbicką.

Lubi czytać, wiedzieć, słuchać, oglądać i spędzać czas.

Misja i filozofia

Naszą misją jest jasna, twórcza i skuteczna komunikacja z przekazaniem właściwej informacji właściwym odbiorcom w oparciu o ściśle określone cele strategiczne naszych klientów.

Filozofię APR oparliśmy na założeniu, że wizerunek firmy klienta musi być w pełni zgodny z prowadzoną przez niego działalnością. Jesteśmy przekonani, że dogłębne zrozumienie celów, wartości i strategii rynkowej klienta pomoże nam w lepszym przekazaniu jego historii i w nadaniu tej działalności właściwego tempa. Z takiej perspektywy zespół naszych ekspertów zaleca i wdraża plany strategii komunikacji.

Naszą pracę rozpoczynamy od zrozumienia profilu działalności klienta. Poznajemy i analizujemy jego sytuację wewnętrzną: strukturę, misję, zasoby, tradycję, historię. Badamy również sytuację zewnętrzną – odpowiadamy wspólnie na pytania: jakie czynniki zewnętrzne mają wpływ na jego działalność. Na podstawie dokonanej analizy tworzymy strategię public relations, która umożliwia nam osiągnięcie i utrzymanie właściwej pozycji rynkowej Klienta. Strategia ta musi być odpowiednia do sprostania wszelkim wyzwaniom – niezależnie od tego, czy chodzi o relacje z mediami, rozwiązanie konfliktu czy budowanie kontaktów od podstaw.

Nasze główne zasady biznesowe to uczciwość, transparentność, odpowiedzialność oraz serdeczność.

Nasze zasady

Dla APR reputacja klientów stanowi największą wartość. Silna i trwała pozycja rynkowa należy przecież do najcenniejszych aktywów firmy. W każdej sytuacji, w której klient może się znaleźć, posiadamy narzędzia do zarządzania jego reputacją.

Nasze główne zasady biznesowe to uczciwość, transparentność, odpowiedzialność oraz serdeczność. Otaczamy się, ludźmi, którzy cenią te same wartości.

Przyjaciele APR

Fundacja Pro Artis

Fundacja Krystyny Jandy na Rzecz Kultury i Sztuki